Saturday, October 15, 2011

helo, helo..

As salam bloggers!
Ya rabbi.. Lame bebenor aku x update kat blog ni. Ngee.. Nk bwat cmane kan, semenjak jd mummy ni, x menang tgn den ni ha..

Where do I start eh? Sbb cter byk nk kongsi ni tp sbb rncgan tgendala lama sgt.hehe..

Last 30th of July, aku dh selamat melahirkn seorang baby boy, secara C-sect di Hospital Ampang. Yeah, the induction didn't work at all. And as I said in my previous entry, i am keeping my options open. Normal ke c-sect, I know Allah knows what's best for me.

After dat, aku kena warded smpai 1 ogos sbb doktor nk pantau darah tinggi aku masa bersalin dulu and alhamdulillah after bersalin, dh xde darah tinggi dh. Weehee..

And ptg tu aku rooming in ngan si tecik babyku..hehe.. Oh yea, baby aku pn after dilahirkan trus masuk NICU sbb dia dh lama kat dlm nun n hampir lemas. Ms dikeluarkan oleh doktor, bahu baby aku dh terbelit ngan tali pusat dia. Tp alhmdulillah baby selamat n x lemas. Kdg2 jeles jugak bc experience mommies yg lain py la sng bersalin n dpt lahir normal. Tp ni semua bhagian aku, n buat ape nk bnding2 ngn org lain kan? Yg penting, semua selamat dh..


P/s: susah nk menaip pakai hp ni tau. Lembabs! Aku dh terminate maxis bband aku since line internet kat sini tersangatlah hampeh! Jdnye, online pakai mobile je le. Tsk trk *_*

2 comments:

Mimie said...

yeayy dah ada update. by the way congrats. me still menghitung hari. 38 weeks and 2 days. still takde tanda lagi. baby syok dok dlm perut ni. hehehe. kiss utk baby..hihi

armouris said...

info tentang berpantang selepas bersalin di SIHAT SELALU - Bagaimana Bertungku Dengan Mudah Semasa Berpantang