Tuesday, May 8, 2012

My eyes caught this

Fuh,fuh.. Cantik x sandal kat atas ni? Memukau mata haih! Ni sandal FitFlop Ada byk design. Yg paling aku jatuh hati dsign yg atas skali tu ngn yg gambar n0.3 n 4. Ingat nk blikan utk adik aku skali sbb dia sgt susah nak cri kasut atau sandal since kaki dia lg gajah dr aku ni. Hehe..

Kalo aku jd beli ni, ni sandal yg plg mahal aku pnah bli. Sblum ni yg plg mahal adalah sliper jenama Scholl beli time peknen ritu. Kalo dan rasanye pasti beli ni, harganye tambah rm10 dr harga Scholl tanpa ada diskaun.

Bg aku mahal la jugak since I never splurge in shoes. Kaki besar gabak kan, so x byk choice kasut utk aku and naseb bek la aku pn bkn nye giler kasut. Lgpn, style aku, aku akan lenjan sliper/ sandal/ kasut yg aku pakai at the m0ment kadang2 smpai lunyai bru aku akan beli yg lain. And i love sandal/ slipper type m0re than sh0es yg jenis tutup2 tu. Kebetulan plak fitflop ni jenis yg aku suke, K0NPEM la aku rembat kan? Harga? Emm..puasa beli cd 2 bulan lah cenggini. Yeehaww!!

Nak order ke? Kwn kat FB bukak preorder till 10hb ni, ETA is somewhere ar0und jun '12.

2 comments:

Husna Zainal said...

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.252412011494255.59354.100001763740927&type=3

beli la kat sini..hihi

Arya Stark said...

dina pun adalah mengidam nak fitflop satu.. tp why la so expensive.. adehhh... sliper getah je pun hehe. haritu kt indon ada yang fake punya tau tp mmg 100% sebijik... tapi... xde size!~ tension... susah kalau kaki size 8 i haaa