Wednesday, January 9, 2013

Entry Basi Kuasa Dua!

Assalamualaikum y'all! Whoever you are wh0 still happened to read my blog. Yes,after a m0nth ++ of lazyness, I am back, here in this medium of mine to rambles; hopefully for g0od.

Ai hutang entri pi Penang tahun lepas lah,blog.. What to do, balik je dr Penang, esoknye dah nak balik Johor plak. Biasalah, dah balik Johor memang kena adapt semula life kat sini. Bila kat Ampang, ada orang yg boleh layan kan hazim kalo aku nak buat keje sket. Tp bila dh kat Johor, tggu hubby blk keje petang baru la bleh bersenang or take 5 dr layan hazim. Budak tengah membesar, banyak akal.. Ada je dia nak buat mummy's blood go upstairs. Haih.. Kalo dia x dapat ape dia nak, hmm...datang la amukan dia tu. Fine, fine hazim!

Ok, en0ugh ranting about hazim. That won't st0p here. Tengok la kang entry akan datang, lagi dan lagi pasal hazim ;)

Last year bulan November aku ada bagitau yg aku ikut parents aku pi Penang kan? Haa..family abg pun ada minus my hubby. Dia ada tugas kat KL.

Orang kata Penang tu food's heaven. Em,bg aku biasa je lah. Kiri kanan pun Nasi Kandar. Oh, bosannnn...haha marah orang Penang kat aku. Review sengal ;D Lagipun parents aku bukan jenis yg suka sgt nak try makanan eksotik tempat dorang lawat. Dahtu pegi ngn parents, memang nan hadooo la kau kan..kalo pegi sendiri, drive sendiri mungkin best kot sbb ko tentukan sendiri ape ko nk buat seterusnya, nak pi mane, makan ape bla,bla,bla..

And plus, tahun lepas rasanye cuti sekolah yg bulan 3 atau yg bulan 5 tu abah dah r0nda Penang jugak. Jadinye the parents x heran sgt r0nda the 2nd time cuti sekolah hujung tahun.

Aku pun xde beli ape2 souvenir dari Penang. And heck, ape je souvenir yang bleh dibeli kat Penang? Baju? Erh, bosan jugak. Jeruk? Haaa...aku x makan jeruk. Like, seriously ok. Jeruk, asam dan adik beradiknye memang aku x makan. Hubby suka tp aku xbeli pun utk dia sbb dia pun ada masa2 je makan jeruk tu. Bukan hantu sgt. Selamat dia xterkilan aku xbeli utk dia. Muehehe..

Holiday pi Penang tahun lepas tu sebenarnye holiday-bajet-lah-sangat aku. Sebab xbli ape pun. And byk ronda2 Penang je. Oh,nevermind. Short getaway. Bukan nye nk sh0rt-shopping-eating-getaway pun kann.. Niat utk sh0pping jeruk pun xde. Lagi2 aku ni jenis; if aku x makan sesuatu makanan tu, bwtpe aku nk beli utk org lain. Huih, jahat btul aku ni kan? Whateverrrr ;p

hoih, ape ke halnye jd entry sinis ni? Sorry guys.. Penang best, cume aku ni je..hehe

No comments: