Thursday, September 30, 2010

aduhaiiii laptopku

Yep, my laptop is ruined -- again --.

Hampeh je jenama C****Q ni. Konpem 3 tahun je mesti rosak. Lagi-lagi kalo pakai prcessor A*D.

Segala keje-keje aku ada dalam tu, even my resume. La ni, kena reedit sikit je tapi disebabkan tak buat back up kat pendrive, habis bukan edit je, I need to do it all over again.

Bagi kat Abang, mintak tlong dia transfer and back up D drive aku, sampai la ni dia tak buat lagi. Mentang-mentang la adik sendiri. Cehhh, geget telinga kang ;P

So, yeah, I need to buy a new one. Kena keje nih. Kumpul duit, beli laptop baru yang happening! ;P


p/s: Bila happening, aku yang jadi pening sebab mahal sangat. hihi ;D Alah, beli yang biasa2 je pon dah okey, bukan aku nak buat keje2 yang berat2 dalam lappy aku tuh. I'm not a designer per se.

No comments: