Tuesday, September 28, 2010

Convo Day!

This was soooo late to be put here. Tapi, nak jugak citer! hehe ;D

Hari konvo aku 8.8.10 yang lepas kat UKM, Bangi. My family tak dapat datang but my hubby did :) I was glad that he was there for me for the whole 5 hours ;D

At last, after struggling for a good 1 and a half year doing my Master's Degree in Environmental Management, konvo pon aku ngan sangat jayanya! Yippee!! Alhamdulillah :)

And my other half turut ada meraikan aku masa tu, tak lain tak bukan my adik beradik yang lain -- Along, Alang and Bong. I'm proud for myself and for you girls too! We made it! :D We've been there for each other thru ups and downs. For every tears shed, and untuk segala penat lelah turun naik bangunan kerajaan nak dapatkan data and all... Fuhh~~

Alang, Bong, Me and Along :)

Classmates Master termasukla Siti ngan Mek Ti.

Ngan Alang yang sentiasa cool! :D

Masa dalam DECTAR. Masa ni dah naik pentas.

Banyak gambar ngan Alang sebab Along + Bong busy bercekau. haha ;D
Sisters, that's what we do best, kan? :))

Ehem~ Akhirnya!


p/s: Lega sungguh, habis pon azab study. Sekarang nak cari keje plak after 8 months of goyang kaki :)

4 comments:

Anonymous said...

i like.. hehe

elanie*Q said...

Anon: kalo dlm tesis bahagian lit.review, bila guna Anonymous ni, mesti lecturer tak suka :))

thanks a lot for liking it. mcm kenal je si anon ni.hehe

Anonymous said...

haha.. ye ke.. tp alang suka.. yippie

elanie*Q said...

hooyesssshhhh!!! dah agak dah! someone I know ;D terror tak angah agak?kihkih ;))