Thursday, October 14, 2010

I missed my hubby!

Owh, entry ini tidak bertujuan untuk berlagak bahawa saya mempunyai suami.

Tapi ingin menyatakan bahawa saya, ELANIE KHAIR amat, amat RINDU kan dia, ENCIK QHOHAR MAHAMAT :'(

This whole week, Abah pegi outstation. So, disebabkan ketiadaan Abah, sian plak Ibu ngan Ellie tak berteman di rumah. Kesian plak tengok Ibu keluar masuk rumah sorang2 amek and hantar Ellie ke sekolah.

So, aku pon rasa tak seronok kalo Ibu berdua je ngan Ellie kat rumah. Amek keputusan nak teman Ibu kat umah Ampang.

Haaaa...lepas tu rindu kat suami sendiri ok???

Dah tu petang semalam encik hubby amek aku kat rumah Ibu, malam hantar balik ke rumah Ibu. Macam zaman ber'dating dulu-dulu je. hehe ;P Siap berambek, berhantar semula. Macam main pinjam-pinjam plak. Nak tunggu sampai hari Ahad bukan men lama benor! So, ber'dating la kami seminggu ni.

Yang aku plak siap mintak encik hubby amek aku kat rumah sebab rindu yang amat kat dia.

Yang encik hubby ajak aku balik rumah, sian ke dia takde teman berborak kat rumah kami tu... kena siapkan sarapan sendiri plak tu sebelm pegi keje :(

Hmmm...tersepit, menyepit dan tersemput. Hahaha ;D



p/s: Owh, cepatlah hari Ahad. Nak balik rumah sendiri. Gedik sungguh! Bila duk di rumah sendiri, gatal nak balik rumah Ibu, rindu kat Ibu. La ni da dapat green light duk teman Ibu seminggu, gatal nak balik rumah sendiri lak. Baru padan muka! Boohooooo~~

2 comments:

Liyana said...

ala comel2...pe lagik?mlm2 bergayut lah di tepon! =P gunalah i-Talk...jimattttt!!!

hahahaha...

*gedik promote jap*

elanie*Q said...

hmm...comel ye? gedik adelah ;P Takyah tunggu malam, kadang2 siang2 pon bertepon2. Rindu punya pasal.