Thursday, October 14, 2010

makin lama...

...makin sikit entry aku kat blog ni.

Well, I can't help it!

Seriously, bila rasa-rasa ada masa, banyak benda aku nak kena buat. Rasa-rasa je lah. So, obviously la macam takde masa untuk berblog tau.

Jadi housewife pon sangat penat and even takde masa untuk diri sendiri. So, kalo dah keje nanti macamana?

Really tabik spring pada mana-mana isteri yang bekerja, ada anak and ada suami yang nak dijaga makan pakainya etc. Like, how you manage to divide your 24hours? Aku rasa 24 jam tu macam tak cukup. Dah tu takde bibik nak tolong.

I dun want bibik in my life since aku tak pernah dijaga oleh bibik. Plus, I dun trust people to do my house chores for me. Owh, aku ada cakap tak yang aku ni sangat particular ngan keadaan umah aku? Ooo yessss... sebab tu aku tak percaya orang lain untuk mengemas benda2 aku. Hmmm... so, how?

Nak jadi fulltime housewife? NO, I WON'T. I need my own income.
But, to be a happily-married-career women, it's a tough job for me.

But, hey, TAK CUBA LAGI TAK TAU KAN?

Yang penting, masa tu aku boleh jadi kurus tak? Ahah! Kalo boleh, mau juga! ;D Ermmm...kurus macam lidi? Boleh tak? Mau lagi! ;D


p/s: Orang kata kena fikir future kan? Nope, to be logic, I need to think for present day first.

No comments: