Wednesday, October 24, 2012

Selingan buat hari ini

Assalamualaikum..

Tak kisahla ada yang nak kata aku nk jadi ustazah ke hape ke tp aku tetap nak berkongsi ngan korg.

Tujuan nye pun jelas, untuk perkongsian dan tegur menegur sesama SeIslam. Bukan pakat nak jadi ahli PAS ye. Cume menjalankan tanggungjawab sebagai seorang hamba Allah.

Moga-moga aku sendiri terdetik hati nak berpakaian yg no.8 tu nanti. Aku sendiri sedang nak berubah ke arah no.7 tu. Tapi Alhamdulillah jugak la bila dah dok kat Pengelih ni, secara otomatik nye aku jadi kaki terperuk kat umah. For a good reason la kan. Hahaha.. Kurang dosa tayang2 ape yg xperlu, atau xmenutup aurat dengan mengikut syariat Islam.

Tapi, kalo dah kerja nanti? InsyaAllah kalo ada rezeki bekerja nanti, nak cube jugak kekalkan momentum sekarang atau menjadi lebih baik. InsyaAllah.

Semoga kita2 xterpes0ng jauh hendaknya.

No comments: