Wednesday, November 14, 2012

My 1st original crocs

Assalamualaikum :)

Isnin masa abah ibu datang Pengelih tu kitorang pi jalan2 kat Jusco Tebrau. Biasalah ibu, kalo pi Jusco xsah x cari kasut. Hehe..

Kat Jusco Tebrau ada kedai Crocs. The last time ibu abah datang Pengelih dulu pun aku ajak dorang ke Jusco Tebrau gak. Dari KL sampai ke JB baru Ellie dapat sandal crocs yg dia nak. Punyelah dia sayang crocs dia, certain occasion je dia pakai ;)

Well, talking about prices jugak la menyebabkan kalo aku jadi adik aku pun, aku xpakai salu ;p haha

Ibu memang berkenan salu kat kasut2 crocs ni. Selesa katanye. Aku biasa2 je sbb xpnah pakai yang ori. Crocs ada bwat sale untuk orang yg sambut birthday dari November-Februari 2013, dapat 30% diskaun, limit untuk 2pasang kasut. Kebetulan, hari yg kitorang pegi Jusco tu, birthday abang, and since we said that we all datang dari KL, the salesman kasi can kat kitorang, using abang's IC number nk beli kasut crocs. Thanks abang for lending us your IC number and thanks dear salesman sbb lenient ngan kitorang ;))

This is my 1st crocs shoe ever. Abah's treat ;) Abah walaupun tau anak perempuan dia ni dah kawen, tetap suka belanja anak dia jugak, xkira masa. Thanks abah! Tapi aku xdelah amek yg mahal2 walaupun di belanja. Harga standard crocs tau2 je lah, memang dah sampai rm100++ sepasang. So cukup2 jela aku grab yg harga xsampai rm200.

Aku bli yg 1st gambar tu, Crocband 2.5 Flat. Memula berkenan yg 2nd picture tu, Crosmesh Ballet Flat tapi rege dah cecah rm200, xjadi la haih. Warna Crocband aku sama mcm warna Crosmesh tu, warna espresso, tapi due to lighting, jadi gelap sangat. Malas nak guna cammy, amek pakai henp0n je. Anddd the 3rd picture tu (Adrina) antara peep toe crocs yg aku suka; bl pakai bwh cahaya matahari, warna berubah. C0ol kan? :) tu pun rege rm200 lebih.

Xpe, nanti dah keje, bleh beli lagi. Nak kumpul :) insyaAllah kalo ada rezeki dapat keje, dapat merasa beli pakai duit sendiri ;)

No comments: