Saturday, November 10, 2012

The feelings...

Agaknye betul kan ada satu words of wisdom ni --> perempuan yg selalu ketawa adalah perempuan yg selalu menangis di dalam hatinya <--

eh,betul ke camtu ayatnye? Hehe.. Salu nampak kat news feed fb tapi xamek peduli sgt.

Yup, i guess so. Dia ketawa sebab nak menutupi rasa sedihnya. And that's what i am. Dulu, kini and mungkin selamanya. Bukan xbahagia dengan life or marriage ke hape. Tapi there's something missing, kot? Somehow bila duduk buai tidokan hazim sorang2, the feeling keep coming to me.

Ye, sangat selalu. Kadang2 lepas solat, mengaji, hilang jap perasaan sedih xbertempat tu. Tp lama lepas tu datang blk.

I think that...


I missed my family back in Ampang.
I missed the 'kekecohan' every meal time with them lagi2 time family abang datang umah ibu.
I missed the fresh air, the sunshine..and i know hazim missed it too :(
I missed driving my own car.
I missed Astro.
I missed movie time with besties and the smell of popcorn.
I missed window shopping with my parents.
I missed my lil sister. I missed bullying her.
I missed hanging out at my parents' bedroom with hazim joining us buat kecoh.
I missed not doing the cooking and hari2 makan masakan bonda.
I missed having breakfast/ lunch/ dinner at restaurant.
I missed...

I missed...

AMPANG.

No comments: