Thursday, February 7, 2013

Business mode and Hazim

Assalamualaikum.

I'm in my business m0de. *muka sengih-sengih*

Still ada banyak lg nak kena prepare. Blum lg set up page kat FB. Nak kata busy sgt, pun x juge. Yelah, dah nama pun keje dari rumah, settlekan keje umah dulu. Umah serabut, otak ribut. Eh, terbalik.

Semalam dah selesai coding barang bisnes. Amek gambar baru separuh. Lg separuh, kena tunggu dapat mannequin. Or mintak tlg adik jd m0del dulu lah k0t? Nak tunggu mannequin, next week hujung minggu baru dapat kot sebab PosLaju mesti tengah busy. Alangkan aku ada beli barang online yang dh diposkan hari Isnin minggu ni pun, aku still xdapat lg barangnye. Malas nak pi amek sendiri kat pejabat pos.

Aku xde bagitau lagi yg aku nk bisnes ape kan? Tapi kalo dah cakap 'mannequin', konpem bleh agak dah, rite? Samada bisnes baju ready made atau kain pasang. It's the latter one.

Aku xnak reveal banyak2 dulu. Tunggu sat. Dah settle nanti aku heboh kat blog yg serba xbyk readers ni hehe...

And in the meantime, tu ha gambar Hazim tengah trim rambut ala askar. Ni kenan rambut paklong Arief dia la ni. Rambut abg aku tu memang tercacak dari dulu lg. Xde makne nak turun meleper. So, rambut Hazim pun ada gaya jadi mcm tu jugak sebab aku pnah biarkan rambut Hazim panjang, memang x meleper pun, jadi panjangggg ke atas. Kalo dibiar lagi, k0npem jadi mcm kartun Fido Dido yg popular tahun 90an dulu. Cume xkerinting je. Hahaha.. Kalo biar je panjang, pun xlawa. Mcm org sakit, like seriously! Biarla pendek je, dah nama pun anak askar. Muehehe..

So,chow dulu. Nak tidokan Hazim sat.

1 comment:

Mr & Mrs Sallehudin said...

good luck for ur business :)