Friday, December 19, 2008

exam's result

woohooooooooo!!!!!!! congrats to myself..i am soooo happy..happy, happy sgt! ye la, master ni quite susah gak sbnrnyer sbb kena maintain result minimum B. kalo x, samada kena kick-out dari master course atau kena repeat subjek..ntah..style ukm ni aku xberapa faham sgt..

alhamdulillah aku maintain PNG 3.28, result paling teruk pon etika alam sekitar: B, dan pengawalan pencemaran: B.. lagi 3 subjek dapat B+ and 1 subjek A- (ekologi)..woohooooo...

Sal plak aku tak tau lagi sbb dia mesti tgh bz kerja tu..Ain plak ader satu subjek sangkut, which is subjek pencemaran tu..sian dia..hopefully dia bleh bertahan...coz i dunno how to console her:(

so, nak masuk sem baru ni...lagi penuh dugaan+cabaran...dengan tesis lagi yang kalo boleh kena siapkan dalam 1 sem+ 4 subjek yang boleh juga dikatakan agak berat..

tp aku tau aku boleh buat..berusahalah nanie!! kalo subjek sem 1 yang banyak tu aku boleh handle, ape tah lagi 5 subjek sem 2 ni..Malaysia Boleh, Nanie pon Boleh!!!! yang penting aku tak boleh putus asa..jiayou!!

No comments: