Thursday, December 4, 2008

tension!

hish, penat btol aku memerah otak 2-3 hari ni, bertapa je dalam umah..konon2 kena siapkan proposal tesis yg kena submit esok..alkisahnya, ptg td kawan aku tepon ckp yg kitorg ni (yes, termasuk aku la dgn tukang tepon tu) kemungkinan besar akan ditukar kan supervisor lain. sbb nyer dh ramai sgt budak under supervision dia..ayoooo...buat penat bersengkang mata je tau..

dhla, korg tgk la gmbr ni..berserabut aku rs tgk buku atas meje study aku ni..

sumer buka nak bukak sekaligus..punya la takut x sempat nak siapkan by tmrw..hish!!

some notes to myself, lil' electronic dictionary, lots of reading to do, notes taken from the reading itself+ being accompanied by my ex's -Jay Chou..wakaka


yang aku tau esok, aku nak pi bershopping ngan tj!! window je, sbb kena jaga duit jgn enjoy je tau nyer (bak kata tj, tak senang hati bl time sale2 ni..haha..tergugat iman..)

No comments: