Monday, March 30, 2009

Azida Mutalib's Wedding 210309

Yang ni entry pasal kawan PAMs kitorang jugak. Geng rapat Sue, si Azida atau lebih dikenali sebagai Zida atau Gda.

Majlis Gda ni dibuat kat Juasseh, Kuala Pilah (ha'ah..jalan yg ader berapa 32 selekoh-sampai nk termuntah kira-dan aku yg pening drive belok2 tu..haha) Kitorang bertolak kul 1.30pm sampai kat umah pengantin kul 3.20pm (mak aii..sama jauh cm aku balik kampung kat Muar je). Disebabkan jauh yg amat sangat campur ngan selekoh2 tu, last2 kitorang lepak kat umah Gda sampai kul 4.20pm, gerak balik + sampai kat Bandar Tasik Selatan kul 6pm kot (ape lagi, aku merempit la masa kat highway, penat beb!).

Gda ni aku tak rapat mana pon. Biasa2 je, kadang2 ber'ym' gak ngan dia. Sekarang ni jadi isteri+student Master sepenuhnya kat UPM, amek Environmental management jugak rasanya.

Majlis Gda ni kitorang berlima je pegi (aku, Wafi, Kak Iza, Kak Aina + Angah), wakil dak2 klas PAMs dulu sbb jauh, kan..yang mana keje tu ader yg tak dapat cuti, takde transport..huhu..

so, ni je antara gambar yg sempat di'snap' kan masa kat Kuala Pilah tu..

Semoga murah rezeki + panjang jodohnya...Amin~

No comments: