Tuesday, March 3, 2009

NAT..NAD?

Tadi dalam kelas Prof. Dr. Zahedi, belajar pasal TASK ANALYSIS..dia pon bagi la contoh orang tukar tayar kete..memula untuk tasking tu biasa2 je. And then masukla bab bukak tayar..cmni la:

'Periksa tayar; lakukan 1 jika tayar bocor, lakukan 2 jika tayar tidak bocor'

'Jika tayar bocor: buka nat tayar menggunakan spanar' (Nad, senang jugak nak bukak ko ni kan?hehe)

'Selepas tayar diganti, pasang nat semula dan ketatkan nat dengan menggunakan spanar' (wakaka...aku dah tau dah, pasni kalo Nad bengong2 sket dalam kelas, aku kena ketatkan sket Nad ni guna spanar pon boleh..hehe)

...

'Teruskan perjalanan' (...dengan Nad terlekat di tayar...ekekeke..)

*Sian giler kat Nad..habes kelas je, sume dak2 kelas trus cakap...'ketatkan NAD menggunakan spanar..part yg aku dok tmbah tu, tu ha..yg bila 'teruskan perjalanan.....'
*sori Nad, aku+mereka2 gurau2 belaka...aku tau ko tak makan hati...kalo makan hati, aku mintak maaf dari hujung kepala nat hingga hujung bolt..hihi ;D

1 comment:

Anonymous said...

ooiiiT..
kutuk aku erkk..
xpe2 ni tme aku kne..
get ready jer k..