Tuesday, November 25, 2008

BLUE + PINKaholic

i like green!! ske sgt ngan kaler hijau lagi2 kalo patung froggie yg comel tu..ape kaitan patung katak yg fluffy tu ngan blog ni?sebab dia kaler hijau la..disebabkan katak tu warna hijau, sy ske la kaler hijau (aper ni ayat berbelit ni?)

tp sekarang ni bl tgk dlm almari, rs mcm salah almari je..byk sgt baju warna biru (tak kesah la warna biru cair ke, biru pekat ke..tp ton maseh biru kan?), dan pink diikuti dengan kaler hitam, dan sedikit warna hiijau..asyik2 biru,asyik2 biru..pening kepala..kalo tgk gmbr dlm facebook ke, fs ke, baju kurung pon mmg kaler biru+pink! well, i dun fancy pink dat much..and im not a PINKaholic..

tp lately ni baju aku byk warna pink..kalo tgk dlm folder2 gmbr kat fs tu, byk biru+pink.. hari tu presentation dlm kelas pon smpai ader sorg classmate kitorg ni cakap ‘awk nmpk biru hari ni’ sbbnyer kitorg bertiga (aku+ain+sal) pakat nak pakai sedondon..malu smpai..esoknya pulak 2nd presentation kitorg pilih tema pink pulak…

aduhai cik nanie…ape kena ngan aku ni? aku rs ni mesti ader kena mengena ngan cursed yg cik siti liyana tu buat..aku pnah marahkan dia pakai pink from top to toe..last2 reversed curse plak..hahaha..bak kata org tua2, jgn kata benci..ni la padahnya benci pada warna pink..

tp, aku takde baju warna kuning atau jingga..warna tu yang aku dok cari nk completekan almari aku ni tp tiap kali jln2 (konon2 nk window shopping je) and bershopping, i ended up buying pink or blue tshirt..or even blue baju kebaya! sigh~~ padahal awl2 dh set dlm otak nk cari warna jingga/kuning…tp,last2 tak tahan beli jugak warna biru atau pink…nak buat camane ye kawan? dh tinggal nak jadi wardrobe malfunction je sbb terlampau byk warna biru+pink tu.. tu la..i think i need some colour therapy la..ASAP..haha…need i say more about BLUE+PINKaholic life of mine?no need la yer?hehe

No comments: