Thursday, November 27, 2008

more than meets the eye

'transformer....more than meets the eye...'...lalalala...



korg pnah tgk transformer tak? erm..mlm td aku br tgk untuk ntah kali ke berapa cter tu..aku rs nk dkt 20 kali kot..eh lebih..kalo tgh bosan dok kat umah tu, takde benda nk buat ke...cter yg aku tak pnah bosan tgk cter tu la..ulang la brp kali kat astro pon, aku tak kesah..siap bleh tgk dvd plak..hehe

bagi aku, cter tu tak sempat nk bosan pon, adventure till the last bit..so, kalo sape kata dia ngantuk tgk cter tu, em...aku rs dia tu pelik la..heee...lagi2 tgk shia lebouf yg sgt kibut dlm cter tu, lg tak bleh nk ngantuk..dgn aku2 skl rs nk kibut..

dl ms aku kecik aku tak layan sgt cter tu, ye la, zaman kartun 2D lg (eleh,eksyen!) mn mengancam tgk cter tu..hihi..tp dgr lagu je..bl 2007 kuar kat wayang..wahh...pecah panggung tau..bg sesape yg umur sebaya aku tu, kenal la sgt cter tu..so, mmg tak lps peluang tgk kat wayang punyela..even aku nyer supervisor landscape kat zoo melaka tu, en.fauzi (ms cter ni keluar kat wayang, aku tgh praktikal) siap boleh berborak ngan kitorang (aku+kak aina+min) pasal cter transformer tu..umur dia dlm 27 gitu la..

dlm cter ni fav character aku confirm la si bumblebee tu..kuning hitam, sm warna ngan kete aku..orait aper..smart gler!


smart kan? tp ni bukan kete aku la..yg ni chevy camaro..kete yg digunakan dlm cter transformer tu a.k.a bumblebee..kete aku ape la sgt nk dibandingkan dgn kete ni..huhu..

..em,esok lusa aku ader date lg ngan cter transformer ni..huhu..AUTOBOTS, ROLL OUT!!..muahahaha

No comments: