Saturday, August 7, 2010

ish, ish, ishhhh...

Ya rabbi...

nak masuk 2 bulan aku tak sempat nak update ape2 kat sini...Kesian cik blog nih.

Sorry la ye, i've been busy like...seriously... before and even after the majlis. Ni pon ada masa sket sebab suami balik ke kampung kejap. Kalo tak, takde maknenye nak buat cubaan meng'update' ape2. Tapi, malam ni aku just bagi hint je la ye.

I won't and I couldn't start the updates as if, right now. But InsyaAllah sooner lah, ok? Tunggu ye. It would be the story behind the scenes of all the persiapan for my majlis, my wishes, the pictures and all lah. I wish I could share all of it with you but we'll see. Kalo mood menggunung, InsyaAllah tak tinggal ape2. Kalo tidak, hanya yang penting sahaja lah yang akan aku update kat sini :) Bare with me :)

p/s: Walaupon dah basi, tapi suka hati aku lah. Blog aku pon kan. Nak baca, baca...tak nak baca, sudah. Aku tak paksa pon. Hanya nak share je :) pengalaman kahwin sendiri, somehow nak gak share. Cumanya terbalik dari orang lain, aku tak buat before, tapi aku buat after. kihkih :D

No comments: