Thursday, August 19, 2010

where do i start?

hmmm...heyYa!

First question that come to my mind is... where do i start?
Sebab lama giler dah tak berupdate blog aku ni. Kalo tengok stat kat sebelah ni, bulan 6 and to be exact on June 7th was my last post pasal majlis tunang aku and then bulan 7 langsung tak sempat nak blogging, bulan 8 baru-baru ni sempat tukat header ngan update sket. Giler bersawang - bukan sawang kat blog je, ngan otak aku pon bersawang bila dok pikirkan dari mana aku nakmula nih. Nak mula dari after bertunang ke, atau persiapan majlis besar hari tu ke atau... SKIP sahaja yang dulu-dulu?? Haha...my mind says, SKIP ON BEBEH... the other part of my brain plak swuh update dari after tunang until majlis besar bulan Julai ritu...wahhh...giler rajin aku nak update segala?

Padahal nak mula dari mana pon aku tak tau. Sumer cerita basi...

p/s: Skop nak kena kecikkan tapi nak kecikkan takat mana tuh? ahahaa ;D

No comments: