Monday, December 13, 2010

makan di kg.baru

Haaa... ni biasalah, mmg keje aku. Kalo korg tengok awal2 haribulan setiap bulan tetibe entry banyak giler, konpem start esoknya xde entry dah. Hehe ;D

The typical me, i shall say :P

Tapi, kena merangkak sket2 la semula lepas tu sebab momentum nak menaip takde buat masa ni. Aisehh...

Back to the title, 2hb lepas tetibe tekak aku ni terasa sangat nak makan mihun kungfu kat Kg. Baru. The last time I was there having my dinner dengan dear hubby (masa tu masih boypren lagi) and kak Aina baru balik dari kursus kawen kat Putrajaya.

Masa tu, mihun kungfu kedai tu TERSHANGATlah shedap and after one year aku TERmengidam nak makan makanan yang sama kat kedai yang sama jugak...

Tapi, sangat tak puas hati sebab mihun kungfu yang aku mintak, tak sama rasa dahhhhh... Ceh!! Ni konfem len tukang masak ni! The only one time aku terasa dan termengidam, time tu la dah tak sesedap dulu ok?? Hangin kejap satu badan, tapi, takpe, asalkan dapat makan, layankan sampai habis sudah.. heh ;P

Yang penting, view malam tu sangat syok! Sambil makan, mata dijamu jugak ngan menara KLCC yang betul2 nampak atas bumbung kedai makan tu :))



p/s: memasing nak posing ngan KLCC diatas kepala! :D

No comments: