Tuesday, February 3, 2009

uhuh?

eish, sudah masuk bulanFebruari la..mak aii..naper aku rs mcm cepat sgt je masa berlalu? ape aku buat sebulan bulan lepas? erm....
  • aku pi klas, blk klas setiap hari Isnin, Selasa + Khamis
  • aku pi JJCM ngan rumate aku setiap hari Rabu (off-day)
  • i'm starting my early weekend on 12pm every Thursday until Sunday..muahahaha ;D
  • buat assignment + konon2 nya buat progress untuk tesis ;p
  • acara makan-makan ngan roomate petang Ahad bila dah balik kolej (bekal dari rumah)
  • jogging dengan ibu + Eli kat sekitar taman time weekend
  • acara ber window shopping ngan ibu + Eli
  • buat chocholate cake yang digemari oleh ibu + adik kesayangan saya
  • tengok tv + tv tgk aku balik..hahaha
venue: bilik tido, dapur, everywhere, Tmn Dagang Jaya

sepanjang bulan January, itu je la aku buat..bukan ader ape pon..ulang-ulang pon itu jela..kalo hari Rabu tu mmg aku pi meronda ngan roomate aku, pi Alamak-nda (hihi) la, pi Mid la..kdg2 je saje2 je shopping atau buat rancangan JJCM..

ni plak bulan Februari..rsnya sama je plan cuma kena tambah pi fieldwork kat Nusajaya, Wilayah Iskandar kat Johor..erm..bertambah assignment aku daa....dh nama pon student kan? live with it!

No comments: