Thursday, October 8, 2009

oktober dah...

haish... kejap je rasa dah masuk Oktober.

Ape yang aku dah buat 9 bulan ni selain pi balik kelas masa sem lepas, kuar beronggeng ngan Along, Alang dan Bong, pi makan-makan sambil bergambar ngan mereka-mereka yang terlibat... dan sebuk ngan assignment segala.

Baru dapat tau tadi, tarikh akhir hantar tesis 13nov ni!

what the...?

Ok, ok...takpe, tarik nafas panjang-panjang... InsyaAllah boleh siap. Kena positif nih. Aku nak keje dulu sebelum kawen.

Tadi saje je bagi gempak kat Along ngan Alang. Well, they need to know, what... Kalo tak, masing-masing hepi, tak hengat tesis kena hantar cepat. Ambek ko, terkulat-kulat dorang bila aku bagitau. huhu :(

p/s: So, untuk bulan 10 ni, insyaAllah usaha akan dilipat ganda kan. Dan... jangan marah kalo aku tak meng'update' blog ni ok. Tapi, buat sementara waktu (lepas dah peningkan kepala kat library pagi tadi), aku nak layan updet blog jap. heee~ :D

No comments: