Thursday, April 14, 2011

sape kenal dia?

Sape kenal Jay Chou?
Sape dia?


Betul tak kenal? Ni dia ni...


Betul ye tak kenal?



Meh nak citer sket meh...

Dulu masa aku form 5, tetibe je dalam sekelip mata aku minta giler ngan penyanyi Taiwan yang cute miut ni. Sebabnya tertengok vidclip single album terbaru dia kat ntv7 masa lipat kain. Lagu plak catchy. Suweeeettttt je tengok dia tau. Lagu pon comel :) I remember there's the time when I've bought all his cd and concert's vcd. Betapa la kemaruknya ngan mamat mata sepet ni.

As the time goes by, it's been quite a while jugakla aku tetibe TERstop minat Jay Chou ni. Dun ask me why. Suddenly it stop. Lebih kurang 4 tahun lepas kot kali terakhir aku berangan-angan nak tengok konsert dia ni kalo dia datang Malaysia.

Maybe sebab factor umur kot aku berubah angin. Kalo dulu, semua cd dia aku beli walaupon tak faham jadah ape yang dia nyanyikan but I tell you, semua lagu2 balada dia sangat best! Jadi halwa telinga masa zaman2 tu.





So, kenapa aku tetibe je citer pasal Jay Chou ni? Motif??

Sebab aku TETIBE teringat. Ngehehehe~~

Aku ni semua motif TERINGAT. Sebab bukak youtube kan... nak tengok video best2. Tu yang teringat ke Jay Chou ni :)


p/s: Walking down the memory lane :)

No comments: