Wednesday, January 7, 2009

girl's day out!!!

Ish,ish, ish....Aku sebenarnye lupa nak cter pasal girl's day out ngan Tqah+Ana ms New Year ritu la...best giler kluar ngan kawan lama ni..kitorang pi Mid Valley dari tengahari sampai mlm kul 9 baru reti nak balik..hehehe..bukan selalu pon dapat kuar ngan dorg ni..lg2 orang dah bekerjaya ni, siap kena buat appointment 2 bulan sebelum kuar ngan dorg..huhu...siap makan kat Madam Kwan's, men bowling (Tqah jadi tukang sorak cz bahu terseliuh), jln2 shopping by the window (heh), dan akhir sekali tgk movie cter Yes Man..by the time hantar dorg balik tu aku jd sebak..happy ttp happy bt at the same time bl balik tu aku rs sedih..x tau naper..

Ni la dua-duanyer (sebab 2 orang kan, takkan nak ckp 'satu-satunya') kawan aku dari sekolah rendah yang sampai sekarang ni msh keep in touch (berani tak keep in touch, aku sekel kang..muahahaha)..

Atiqah ni kawan aku dari darjah 1, tp sebenarnya aku tak perasan pon dia sekelas ngan aku..ehehe...tp sbb ayah dia workmate bapak aku, so, kenal la kitorang dari kecik..pas tu bila masuk ARGS (dak2 SKA dl kena masuk Sekolah Kosas), dia pon join skali masuk ARGS..sampai matriks pon sama kat KMJohor gak..tp yg memsiahkan kitorg bila Tqah ni masuk UM dan aku masuk UiTM..

Ana plak aku knal start darjah 3, SKA jugak..tp aku start rapat ngan dia ms form 1 kot bila kitorang masuk ARGS gak+ jadi deskmate..huhu..tp bila habis form 5, ader la kitorang krisis sket (tp biar aku+dia je tau pasal aper)..but still masih kawan walaupon dl ader krisis..Ana masuk UPM and sekarang ni keje kat Telekom..

aku sorg je blom keje lagi..hmm, masih menuntut ilmu di menara gading..ahaha...

Btulla aper org selalu kata..old fren's is still the best..bukan nak kata kawan baru tak best tp, nama pon baru..there's a lot to learn about them in any ways; if u people know about friendship, though..

I treasure all my friends...whether they knew it or not..but I do..ader orang kata bila kita berkawan, tak ada istilah 'tq' atau 'sorry'..there's no such thing as it is! for me, it's a MUST in every friendship..it's an essential word that we must keep it close near at our tongue+heart..

Aku sgt2 bersyukur aku ada kawan yang sentiasa ada time2 aku down ke, happy ke...I know i didnt have a million friends..but for me, quality is more important than quantity..bg aku, bila ader kawan tu, bukan untuk masa senang aku je...ader ms mmg aku kalo boleh nak catch up mn2 yang tertinggal..cuma, tula, masa+keadaan selalunya tak mengizinkan..bz la, super2 bz la..kena buat appointment dl la, jd bibik la..hehe..mcm2 ;)

(kepada kawan2 ku...thanx sebab sll ader time aku perlukan korang...aku nak gak sebut nama korang..pedulik hape aku...to: akitek, liyana hanz, tj, cek Ain, killeRoses---->semua bukan nama sebenar..I do hope that our friendship will stay, till death do us apart..i MEANT it..love u guys!!!)

1 comment:

Liyana said...

yeah!!!i love u too dear...benda yg lepas jgn dikenang...what eva it is,kita kena teruskan idup kita & persahabatan ini dijaga sampai bila2...u r such a wonderful fren to me & i'm so happy to have a fren like u~ keep in touch okeh?