Thursday, January 1, 2009

new semester+JJCM

30/12 start dah semester baru kat UKM..well, hari ni kitorg sepatutnya kena pi Pusat Kesihatan Daerah Seremban, ader meeting ngan Dr. Zainuddin untuk tesis kitorang..tp, aku tak tau nak cter aper la dlm blog ni sbbnyer the rest of the meeting come out as a blur in my mind...ehehe..ye la, bayangkan jela yang bercakap tu Doktor2 ok..kitorang ni student Master yg blum nak brape Master lg ngan course kitorng ni..so, bl doktor2 tu bercerita, kitorang termangu-mangu dok menyalin je ape yg rs penting sbb tak tau nak menyelah kat tang mana..

jadinya balik dalam kul 1pm..sempat sesat lagi kat Bandar Seremban yang sangat sesak tu.. kul 1.30pm baru dapat cari jalan kuar..tu blum lagi keluar nak balik KL..uhuhuuu...sgt adventure..

balik dari Seremban, aku+ain lapar..so, bercadang nak pi Jusco AEON baru kat AU2 Keramat..1st time nih..hihi...cek ain ni dia ader ckp la kedai2 makan yg ader kat situ..aku ni plak walaupon dalam keadaan mengikat perut (duit+perut betul-diet), tp aku layan gak aktiviti2 makan ni..sebab makan2 ni dah masuk dalam faveret pastime aku dah walaupun lepak kat umah je..ekeke..

kitorang makan kat kedai...ape ntah nama nyer tapi mmg khas Noodle la..mcm best sekali tgk menu..tp bila dapat makanan depan mata...errmmmmmmmm.....

'cek ain, asal mee saya leper jer?'

'tu la..'

'ape nih...tak macam gambar pon?..xpe2, kita try dulu'

aku+ain pon rasa la..tp mcm rasa bland je..nothing..naseb dia ader bagi perasa tambahan..ala,jeruk cili, cili flakes, sambal ngan kicap..

'uih, banyak nyer awak letak ain?'

'erm, bagi rasa sket..mana ader org buat mee ladna letak taucu? kan pelik tu..cuba awak rs saya punya mee ni..'

'err,ha'ah la..sedikit pelik..patut la awk letak banyak giler chilli flakes tu..sampai nak habes dah..ish3...'

so, sepanjang makan tu, sambil borak2 pasal sem baru, niat nak dok kolej, kelas semua, termasuk sekali mengutuk pasal kedai yang kitorng makan tu..sah, lepas ni, sorry aku tak nak masuk lagi kedai ni...huhu...

p/s: tp bergambar tetap bergambar...mana bleh tidak kan?..weeee....

Ice Blended Mocha Choc Chip..erm, boleh la...
cek Ain ngan Ice Lemon Peach Tea..(asal rasa mcm xbrp betul je susunan tu?)
me+ Black Pepper French Fries

haha..cek Ain berposing ngan makanan2 yang dah siap dihidang
jom try dulu..

nak bagi bintang tak? kesian plak kalo tak bagi kan? erm, dari 5 bintang, aku bagi 2 je...ahaha...erm, better kalo korang pi makan kedai lain yang ader kat situ sbb choice pon mmg banyak..makan la kat kedai ni kalo mmg tempat makan yang lain ramai org.,kira last resort ah kedai ni...

No comments: