Saturday, January 31, 2009

sepetang bersama cek lyz..ehem~

21/01/09 ritu Cek Lyz turun KL..so, aku sempat gak jumpa dia..mak aii..budak yg sorg ni sangat susah turun KL dari JB terchenta tu..so, dapat jumpa dia sekali sekala tu kira dah beruntung la..

dia ni kawan rapat aku masa kat matriks dulu selain Rose..minah sengal jugak ar...ahahaha...tapi besela, aku ke mana-mana pon pi, mesti bertiga..macam masa kat UiTM ngan Kak Iza+Adda.. kat matriks ngan Lyz+Rose, kat UKM plak ngan Ain+Sal..

so, dalam kul 1pm aku amek Cek Lyz kat R+R Serdang, trus pi Amcorp Mall, PJ..beriya dia ni nak makan Cheezy Curly Fries kat A+W..dah kat Mid takde la plak A+W bertuah tu, dan aku plak malas nak drive jauh sampai ke OU, aku bawak je dia ke PJ tu, paling dekat..

dan-dan sampai situ, tiba2 kakak kat counter tu cakap Cheezy Curly Fries tu dorang tak jual..aku pon pelik sedangkan A+W kat PJ tu one of the biggest+oldest A+W kat Malaysia ni..takde? sangat mengarut..sian Cek Lyz..muka dah selenga dah..wakakaka...naseb bukan aku yg mengidam..so, nak order Double Mozza Burger, pastu kakak tu pon cakap, "mintak maaf dik, roti burger tak sampai lagi. Yang ada sekarang ni Coney Dog je"...durh~ memang sedih la i tell you..aku kureng sket Coney Dog tu..tak brape nak gemar la..kebetulan Cek Lyz pon mmg sama tak suka Coney Dog..tp memandangkan aku mmg dah lapar, dia pon lapar..kitorang tibai la bli..
Dahla makan takde semangat, lembab giler kitorang makan..aku tunggu Cek Lyz ni makan sampai aku jd lapar balik..tp aku dah fed up sbb yang aku nak takde..

Next stop, pi Mid Valley..konon2 nak shopping baju tapi takde baju yang berkenan..eheh..bagus jugak sbb aku takde la tabur duit kat Mid..ekeke..jalan,jalan dan jalan lagi tetibe Cek Lyz terasa nak minum Ice Blended..Aku cakap la yang Ice Blended kat San Francisco orang kata tak halal, pastu Coffee Bean+Starbucks penyokong Israel...tapi tetiba aku pon dok terbayang nak minum Ice Blended gak..eh, lama jugak aku tak minum Ice Blended tau (last New Year ritu..kira lama jugakkan 3 minggu tu?hahaha)..last2 before kitorang balik, kitorang lepak kat Starbuck's (sorry Palestin, i can't help it..no,no, we can't help it..next time ya?huhu)..Bli Ice Blended Mocha (Large) kongsi ngan Cek Lyz..
Nak tayang Brand Starbuck's tu..masyaAllah...aku tak sokong Israel beb...cuma tetiba craving je...

No comments: