Tuesday, January 13, 2009

bengkel SPSS

huaa...lama gak aku tak update blog aku ni..super2 bz la life aku ni bila dah masuk sem baru..nak cter plak 9-11hb ritu aku ngan 5 orang lagi classmate aku pi Bengkel Analisis Data SPSS di Allson Klana Resort, Seremban..3 hari 2 malam. tapi siyes la, dok kat situ, masuk dewan sejuk, kuar dewan pi makan..ulang itu je selama 3 hari 2 malam tu..makanan boleh tahan la..tolak tang roti+pizza yang keras macam batu boleh baling kat dinding tu..wakaka...tapi sebab kitorang dijemput dan tak payah bayar aper2..so, layannnn je la :D

Tapi kitorang sempat gak selit2 bergambar b4 start program tiap2 hari tu..

Yang ni ms baru2 smpai bergambar dkt taman hotel tu, lama sgt tunggu dak2 lain nak sampai (ke sbb kitorang yg cepat sgt? aku pon tak sure..hehe)..kat sini je nak dekat 20 gambar kitorang snap..tapi aku mls nak letak sumer, nanti muntah plak org tgk..'asyik2 minah ni'..weh, page aku, dulik ape aku..hahaha..

Diikuti dengan keesokkan harinya..pg2 dh jumpa cermin depan lif..aku ni pantang nampak cermin besar2.. ekeke..mesti nak bergambar kat situ punya la.. thanx for me, Cek Ain pon skrg ni dah giler bergambar depan cermin..aku cukup suka kat hotel ni tau sbb banyak btul dia letak cermin besar2..well, for out own benefit also..hihi..

ni masa dlm Dewan Merbau I..saper lagi tablemate aku kalo bukan ngan cek2 yg comel2 belaka ni..Cek Ain+Pn. Sal..
and then b4 kuar dewan sempat lg bergambar ngan tablemate yg len, sumer classmate merangkap geng rapat kat fakulti.. Dari kiri: Syikeen, Shidah+ Nadya..
Habes je seminar sesi petang, kitorang pi bergambar kat lobby hotel+depan pintu hotel..and as usual, we're using the big panel of mirror..

Malam tu lepas je sesi berakhir, mula2 dah mengantuk yang amat sangat..mata sampai tak boleh nak tahan pakai mancis dah..kluar je dewan, mata segar bugar, siap bergambar tak ingat smpai pukul 12pm lebih la..sume plak mmg camwhore..bleh tahan gak la dorg ni..




Pagi esoknya, 11/01/09 (Ahad) last day seminar kitorang..pagi tu masa breakfast sempat jugak snap here+there..makan banyak jugak la..ye la, bukan senang nak dapat makan free; kat hotel plak tu kan (tolak roti2 yg keras tu la)..


Memandangkan kitorang turun breakfast awal, so, masa digunakan dgn sepenuhnya..ape lg, amek gambar lg la..sempat je kitorang ni..masa itu emas kan..



Masa minum pagi kitorang sempat gak bergambar ngan budak2 yang terlibat ngan seminar tu (FSKB+FST), selain bergambar ngan Dr. (Medical) dari FSKB, lecturer kitorang, Dr. Er Ah Choy dan jugak penceramah SPSS dari IMR+ lecturer dari Jabatan Statistik.
So, kitorang bersurai pukul 12.30pm, kul 1pm checkout and sempat gak bergambar depan pintu bilik (pinjam pintu bilek Cek Ain).. lunch untuk kali terakhir kat hotel tu before balik..lepas je lunch, kitorang sempat luang masa untuk bergambar kali terakhir kat pool hotel tu..ye la, hari sebelum2 tu tak sempat..



camwhore me!!

No comments: