Thursday, February 4, 2010

dalam pencarian...

... mencari kain untuk majlis kecil-kecilan;


InsyaAllah tak lama lagi (pray for me).



Sabtu lepas (300110) aku kuar ngan my dearest aTiQue and Liyanaroxx. Memula tu plan asal nak tengok Ana yang giler tengok kain. Last-last plan bertukar bila dorang ni bawak aku pi survey kedai tempah baju la, kedai jual barangan untuk majlis besar tu la... adeh~

Rambang mata sat bila duk tengok kain-kain kat Gulati's ngan kat Jakel. French Lace lah, Solstiss French Lace lah, Chiffon Beaded lah... it's not easy to choose unless u have money. I mean, lots of it, i tell u~ Buntang mata tengok harga-harga kain kat situ tau!

And salu dengar orang kata pening kepala nak settlekan hal majlis besar ni dari semua aspek. Now, aku plak yang nak merasa tu semua. InsyaAllah dipermudahkan. Amin~

Pas dari round seharian kat Jalan TAR, kitorang decided nak pi karaoke kat RedBox tapi fullhouse plak. Mana puas berjalan sebab plan nak karaoke tu dah disebut-sebut awal-awal lagi. Jadinya kami pon pi la Jusco AU2, nak karaoke punya pasal.

Aku ni bukan minah karaoke pon. Kali pertama dan kali terakhir aku karaoke masa dalam bas fieldtrip EIA ke Langkawi tahun lepas. Itupun sekali tu pakcik bas tu trus tayang mikrofon depan muka aku. Tolak punya tolak pakcik tu tak kompromi last-last aku nyanyi jugaklahhh... lagu dangdut plak tuh! Hhahaha ;D Layankan jeee...

So, karaoke ngan tqah + Ana ni 2nd time aku la. Perghhh~ Nak nyanyi pilih lagu sume ton tinggi; Siti Nurhaliza la, Kris Dayanti la... tercekik! Kuar je dari tempat karaoke, suara aku dah jadi serak-serak dah. Hmmmm... penangan melalak ngan BFF, siap panjat-panjat sofa tau. Hehe :)

Balik je dah kul 8pm. Nasib Ibu ok. Huhu... Tak sempat nak update malam tu jugak sebab penat satu badan. Esoknya plak nak pi kenduri kawen Arni (atau B'chap) kat Dewan UTM Jalan Semarak (dahhh kawen lagi sorang classmate aku kat sekolah menengah dulu). So, malam tu masa untuk dapatkan rehat yang secukupnya! Hihi..

p/s: Pencarian akan datang... tungguuuuuu~

No comments: