Wednesday, November 24, 2010

501 post

My last post dah post yang ke 500 rupenye :))

Bangga aku :) Yipee!!

Walaupon blog aku ni blog yang emm...underground je, tapi aku suka membebel kat sini. Ada yang tau sebab memang aku inform atau ada menggodek melalui picasaweb album aku.

Underground sebab blog ni memang semua pon kisah aku. So, life aku bukan interesting mana berbanding orang lain and aku malas nak update segala benda dalam ni. Dan tak tentu lagi semua orang pon nak baca pasal aku kan? So, I've decided to leave it underground. Tengoklah, kalo aku naik gatal tangan nak meng'open'kan dan mem'public'kan blog ni satu hari nanti, akan publiclah blog ini dimata kau, kau dan engkau yang baca :P

Sebab lain pula; I don't have any intention untuk mem'private'kan nya juga :D Kalo ada yang terbaca sebab dapat link dari 7 orang yang follow aku, dipersilakan baca. I don't mind at all :) Diingatkan sekali lagi, maybe and just maybe my life stories didn't sound and looked hippier or funnier than you, I just don't care :)

Dah buat post yang mengarut sampai post ke 500 ni pon cukup membanggakan. It is about me, my life, my family and my friends je. Tak lebih, tak kurang. Cukup2 makan je haa...


p/s: I am the proud me :D Cuba untuk lebih mengarut untuk post2 yang akan datang :))

No comments: