Friday, November 5, 2010

failed!!

Petang tadi teringin sangat makan cakoi.

Memula mintak tolong encik hubby belikan kat makcik yang jual kat depan pintu masuk JJ AU2 tu (my fave!) tapi teringat plak hari tu dah beli mauripan just for the sake of buat donat. So, alang2 bahan semua dah ada, aku pon buat la... encik hubby pon tolong sket2 :)

FIY, aku suka cakoi. Sangat suka. Lagi2 kalo yang bagi kuah manis sebagai pencicah nya. Uihhh, minat sangat, terliuq dah ni.. So, I was basically craving for the makcik's cakoi sebab cakoi yang dia buat, TERSANGAT lah FLUFFY okeh?? Hari tu aku beli rm3 (rm1=3 biji). And aku makan all 9 of it! See, macamana la tak menternak badan??

Hari tu google resepi buat cakoi. But, bila buat petang tadi... ok, I need the makcik's cakoi jugak!! I want, I want! My cakoi was... completely and totally failed!!! Encik hubby kata sedap, but then, it wasn't the same like makcik's cakoi. So, basically I called it off. Yang aku punya crispy di luar, lembut didalam. No, no, no... aku nak yang sebijik cam makcik tu punya. Fluffy inside out! Haishhh!!!

Selagi tak jadi cam makcik tu punya cakoi, selagi tu aku akan kata cakoi yang made by me tu failed!

*nak cakoi*

*nak cakoi*


p/s: Arghhhh...esok nak jugak cakoi makcik tu! Tak kira!! KOnpem malam ni mimpi cakoi ;D

No comments: