Wednesday, November 10, 2010

another 2 days left

Woit!!!!

Ada lagi 2 hari nak study ni (hari ni takyah kira, buang masa je).

Tak study ape pon lagi. Bukan otak je cramped, badan, kaki, tangan segala lah.

Nak exam dis time around takde perasaan. How ahh?? Sekali kalo masuk exam esei pasal ekonomi, etc2, konpem aku akan tinggalkan blank page. Boleh tak? Ish, tak bleh pulak, nanti pemeriksa tengok, mesti marah aku atau buat2 angkat2 kening kat aku. Tak mau cenggitu, takmau!!!!

Bebs, you're a master's degree student, how come you failed your ptd exam?

Jawapan: Malas nak ambik tau perkembangan dunia.

Boleh tak reply camtu?

Siyesly ni, memang malas sangat.

Last week encik hubby tanya bila nak study bila dia tengok buku2 tebal aku amek dari rumah Ibu.

I said, weekend ni lah.

Supposedly, yes, supposedly weekend lepas nak study tapi... aku kuar berdating ngan encik hubby the whole two days. Balik je dah penat. Tak bleh jadi nih. So, he asked again, bila nak study ni? So, I said, next week which is dis entire weekdays la. Tapi... tengok, banyak TAPI kan?? Orang kata, nak seribu daya, TAK NAK seribu dalih. OOoo yeahhh... it's true darling. Itu pon salah satu dalih aku ;D ahahahaha ;P

Nak baca buku je; owh, nak kena masak.
Nak baca newspaper je; nak tengok tv, ada program best kat DIVA 702.
Nak belek nota2 lepas; nak kena angkat kain kat jemuran, nak hujan tuh.

What else? I mean, I am completely a lazy ass now. Eyh, tak jugak! Aku jogging setiap petang ni (ecehhh...baru 2 hari jogs, berlagak hampeh plak). So, how, how, how? I'm asking myself quite a few times sejak dari hari Isnin ritu nape la aku ni malas sangat, but I still insists takmau baca nota, buku or newspaper.


p/s: Hoitt!!! TOLONG LAH!!!!!

No comments: