Thursday, November 4, 2010

Otak dah berkarat

This coming 13th November, aku ada panggilan exam PTD lagi.

*sigh*

*sigh*

*sigh*

Exam lagi? I should be at kampung on dat that day. My cousin will get married. Not that I somewhat close to her pon, tapi disebabkan masa aku kawen ritu, dorang satu family turun KL dari Johor :( So, ni kira macam ucapan terima kasih jugak la. Lagipun Tok Ngah dah bagitau awal2 masa raya ritu. Tak seronok plak tak datang. Dah plan ngan encik hubby pon (sebab dia salu duty kat pangkalan every weekend, tu yang kena booked dia awal2). Tapi, biasalah, kita merancang, Tuhan yang tentukan.

Semalam Ibu tanya jugak, jadi tak aku balik kampung? Aku kata, tak dapat la sebab ada exam tu :( But, if aku tanya Ibu sekalipun, konpem Ibu akan swuh pegi exam; mana tau, rezeki dapat ke kan (hmmm... macam tak percaya je).

Dah la ada esei. Ok, me dun like it. Aduhhh... dah lama tak buat esei. Yang exam PTD bulan 4 lepas pon esei aku macam hampeh giler. Kalo bagi kat budak Form 5 pon kena gelak kot? Sangat2 simple dan... kebudak2kan ;D Even aku yang tulis esei tu, bila baca semula sebelum hantar, aku gelak. Of course la bukan gelak terguling2 macam ikon YM tu. Ni gelak dalam hati je or senyum2 sumbing ;D Agak2 pemeriksa pon dah tolak kertas esei aku awal2 ke tepi. Agak tak?? ;) See, I wasn't sad, but I'm laughing myself out ;D

Hmmm... I guess, another one good laughing will come lah. Wait and see :)

Jadinya 13hb ni kena bertapa kat SMAKL, kat Bandar Manjalara, Kepong. Dah la dari 9pg sampai 5ptg. Punggung aku sure, konpem, pasti kematu!


p/s: Nak studi, kena studi, perlu studi. Perlu ke??

No comments: