Wednesday, February 8, 2012

0nline sh0pping

Assalamualaikum :)
korang, korang... I've been addicted to online sh0pping! Haish.. Bila dok umah ibu ni ada masa senggang je memang ber0nline la aku tau tp m0st of the time memang tgn xlekang dr hp ni ha.. Aduii..
Bef0re this xla gila sgt ngan online sh0pping, biasa2 je. Dulu2 start ngan beli cd utk hazim eventh0ugh blum bersalin lg diikuti beli shaklee pr0duct. Pastu trus st0p sebab pindah j0h0r line internet hampeh ler. Tp sesekali tu dpt gak la online thru hp n0kia cabuk aku yg lama tu. Bila dh dpt 0nline pakai hp lama, jadi jugak la ber0nline sh0pping ;p masa tu la mcm dah ketagih nak sh0pping m0pping kat alam siber ni. Tp dalam byk2 benda yg aku sh0pping online, ada benda yg aku x bli thru 0nline which is baju. Ye la, bdn ni bukan saiz S st0k2 m0del gitu jd abaikan je bab2 baju kat internet tu. Karang xmuat payah ;P
Setakat ni benda2 yg aku bli online adalah CD2 hazim (m0stly dorg jual murah sket dr bli jenama yg sama tp kat kedai biasa), pr0duk supplemen shaklee, baju n seluar hazim and yg paling mahal setakat ni ialah carrier hazim (ERGObaby pr0duct) ngan sucking pad skali.
Sekarang ni dok la menahan diri dari membeli lg sebab dah byk sgt bju hazim and dah ada semua keperluan. Sabar nanie, sabar.. Dan nasib baik la aku xde maybank2u atau cimbclick. Kalo x,lagi galak la aku besh0pping. Ada hikmah jugak xde kemudahan yg tu. Bukan xnak buat tp malas nak buat sebab bl dah pi atm,trus lupe nak daftar 0nline banking. Tadi aku pun dapat tahan diri dari beli r0mpers c0mel dr bl0gsh0p kawan aku sebab aku malas nak kuar rumah p bank. Haha selamat duit kau nanie! ;D

No comments: