Sunday, May 9, 2010

Ahad plak

Ahad esoknya tu pagi-pagi lagi Enck Q dah amek aku kat umah. Plan hari tu nak ke Teluk Intan, nak cari baju untuk majlis pihak lelaki (a week after majlis belah aku).

Plan asal, nak terus ke Teluk Intan pastu before balik KL nak singgah umah Puan Halimah kat Bidor. Belum sampa tetibe Puan Halimah tepon Encik Q, ajak pi kenduri kawen dulu kat area Bidor.

Adeh...

Aku pakai jeans ngan T-shirt lengan pendek je ni. Haruslah dipandang serong oleh penduduk kampung kalo macam itulah gayanya kannnn....

Puan Halimah swuh aku pakai baju Kakak Encik Q ni yang comel lottee...konpem-konpem la aku tak muat pakai kot sebab punggung extravaganza nih. Last-last aku pakai baju Puan Halimah. Phew~~

After kenduri baru la kitorang ke Teluk Intan. Dapat baju warna biru and slightly turqouise.

Balik petang tu pon aku yang drive sampai KL. Jammed jugak kat Kuala Kubu Bharu. Hmmm...


p/s: Sorry, ayat macam buat karangan BM yang dapat gred C-. Takde mood :'(

No comments: