Monday, May 3, 2010

hmm...

Hellooooo people~

Sorry, dah beberapa hari ni tak menyempat je nak update ape yang patut.

Busy bee lah katakan. Siyes nih. Agak busy. Kalo tak busy pon, aku membusykan diri kat atas katil sebab mengganti rehat. hehe ;) Opppss...tidak jugak sebab aku lebih kepada relaks tengok tv sambil lipat kain. Okeh, enough. Mengarut je lebih.

Bulan ni dah nampak gaya aku jarang dapat update ape2 yang patut. With all stuffs need to be ready-at-a-go hujung bulan nanti sebelum majlis kecil-kecilan tu...

Thanks kepada pari-pari yang dah bagi green light nak hulurkan bantuan korang (Ana, Tiqah, Tj, Along, Alang + Bong) even YesO yang dari Ukraine pon nak tolong... But, for the time being, takde ape pon lagi yang korang boleh tolong. Hehe...sebab mostly pon keje-keje umah. Majlis bulan 7 nanti mungkin aku nak kerah korang tolong ape yang patut. But for now, thanks yeah for your kindest to ask.

Senarai keje bulan ni:
  • Jahit langsir rumah baru (langsir tingkap [2 set], sliding door [2 set])
  • Siapkan gubahan dulang tunang
  • Jahit baju untuk family
  • Kemas bilik

Aku kan nak pindah. Ade rezeki, InsyaAllah dapatla aku bertunang kat umah baru... kalo tak, bertunang kat umah yang sekarang ni je la. Tapi majlis besar, InsyaAllah kat umah baru. Renovation pon dah nak siap. Tinggal tunggu surat dari bank je. Lembsss sungguh bank yang handle benda-benda ni. hihi ;P

So, bab-bab kemas bilik dan rumah ni, memang agak mencabar la jugak. Sebab habuk tuh... Pastu mood. Kalo datang mood beriya nak kemas bilik, konpem, jangan sesape ganggu aku... Nak kuar bilik pon aku malas sebab dah mengadap habuk; siap pakai topeng muka H1N1 tuh haa...

p/s: Saje nak biar entry tergantung. huhu~

No comments: