Tuesday, September 1, 2009

puasa ke-4

hehe... title: macam aku ni terlewat nak publish entry je. Bukan, bukan. Ni memang entry untuk petang 1 September ok?

Alkisahnya orang len dah sebuk berpuasa masuk hari ke-11, aku hari ni baru dapat 4 hari puasa. Almaklumlah, perempuan kan ;p So, hari ni lepas je mandi tadi saja-saja timbang berat, wohooo~ Aku sudah turun ke berat asal sebelum puasa ritu!!! woot, woot~

Seminggu sebelum puasa, aku stress sikit (dengan rindu kat cik Abang lagi, dengan kena siapkan poster dahla short notice, dengan nak 'cuti-cuti Malaysia'). Aku ni takleh stress, nanti aku banyak makan. So, sebelum Ramadhan ritu naik 3kg.

La ni, walaupun 7 hari lepas aku bleh bukak periuk time tengahari buta, dan aku baru je dapat 4 hari puasa, aku sudah turun 3kg balik! Hehe~ Alhamdulillah ;D

p/s: Hmmm... agak-agak brape kilo aku dapat turun Ramadhan kali ni? 4 hari pon dah 3kg.

2 comments:

f@nna said...

wahh 4 hari turun 3 kilo hahah..f@nna baru turun sekilo je naniee aaaaaa ;p tapi tu la, semalam baru je makan kfc.konpem naik balik aduyaiii ;p

elanie*Q said...

hehe...tu lah. Well, maybe sbb tu berat asal, senang nk turun semula. thn lepas dpt turun 5kg. Thn ni tak tau la. takpe2, take it slowly bebeh. mesti bleh turun py, ok darl~

p/s: uish, kalo kepci tu, nanie pon tak dapek nk tolak tau. huhu