Tuesday, September 1, 2009

...september owh september...

Pejam celik, pejam celik dah masuk bulan September. Kejap je masa berlalu. Rasa macam baru semalam masuk semester baru 09' ni, rasa macam baru semalam lepak-lepak ngan Along, Alang + Bong, rasa macam baru semalam time-time cenggini aku tengah makan Jacker atau meneguk air masak dalam bekas air aku sebesar 2.8 liter tuh, rasa macam semalam je aku makan nasi berlauk ikan asam pedas, rasa macam baru semalam aku kenal dan mengorat buah hati aku... hahaha ;D lawak je ;p

Tapi, ni dah masuk 2 bulan semester baru (dan kakak kat kedekanan tu tak daftarkan subjek kitorang lagi, hampeh!); padahal dah sebulan aku, Along, Alang ngan Bong buat sleepover kat umah kebun Along; ni pon dah masuk hari ke-11 bulan Ramadhan so, konpemla takleh nak teguk air time-time puasa dan mengunyah Jacker yang penuh lemak berkrim tu, kan? Itu ini, dah nak masuk 2 tahun aku tak makan nasi! Boleh bayang tak hidup seorang orang Asia yang tak sentuh makanan ruji negara sendiri? hehe; pejam celik, pejam celik dah nak masuk 3 bulan aku ngan buah hati aku tuh... Masa sangat singkat kan?

Dan... cepat je rasa macam nak masuk tahun 2010 --> bulan 5! tarik nafas dalam-dalam... Errr...

Masa makin berlalu, kerja aku dalam nak siapkan tesis ni makin hari makin pening kepala, makin banyak disebabkan tetibe aku jadi pereka poster untuk lecturer kesayangan aku tu, dan makin hari makin suntuk nak siapkan semuanya.

p/s: Itu je yang aku nak bebel dalam entry awal bulan September yang dingin nih. Bestnye kalo boleh tido~

No comments: