Tuesday, April 6, 2010

catering

Pagi tadi aku ikut Ibu pi jumpa Aunty Sharifah untuk bincang pasal majlis aku nanti. Aunty Sharifah ni memang dah sinonim ngan family kitorang ni. Dah macam official caterer pon ada jugak. Untuk sesape yang biasa datang makan open house umah aku sebelum ni, nasi beriani yang korang makan tu la nasi beriani berjenama Aunty Sharifah. Hehe ;D

Aunty Sharifah ni memang biasa bab masak-masak ni. Every morning memang dia jual nasi lemak kat depan Spectrum Ampang tu. Lauk-lauk nasi lemak dia yang aku suka macam sambal sotong, dan rendang daging (lembut btul daging rendang ni. I'm not a big fan of daging sebenarnya tapi Aunty Sharifah punya rendang daging memang TERBAIK!).

Jadinya, perbincangan antara aku, Ibu dengan Aunty Sharifah dah settle pagi tadi. It consists of makan-makan untuk majlis kecil-kecilan dan majlis besar (dua hari).

p/s: Alhamdulillah lega aku...

No comments: