Wednesday, April 7, 2010

sinonimnya wanita dengan...

Hari ni takde benda nak cerita pon cuma semalam masa aku jumpa buah hati (ala...entry yang kat bawah ni pasal buah hati aku majuk ngan aku), aku dapat bunga lagi. Yey!!!

Semalam macam extra special sket bunga tu sebab selain ada bunga ros warna pink yang sangat comel, ada jugak bunga orkid warna purple! 'Tq Ayang~ Sayang suka sangat bunga tuh'

Well, itulah... wanita amat sinonim ngan bunga. Aku bukan minah bunga pon tapi aku tau hati aku ni fragile; bila dapat bunga je... 'awww... sweet sangattt...'. Sekali sekala dimanjakan macam tu selain dari ahli keluarga sendiri, ape salahnya kan? Aku pon dah biasa memanjakan diri sendiri, jadinya bila orang lain manjakan tu, rasa special sket... kihkih ;P Hati berbunga riang ;)) Chewahhhh~~

Gambar malas plak nak letak kat sini. Hehe ;)

p/s: Ok, itu saje untuk hari ni. Lately ni aku rasa macam agak stressful. Tapi aku sendiri tak pasti stress pasal ape. Boleh ke cenggitu?

No comments: