Friday, April 2, 2010

aku yg choleric!

Malam semalam aku dah booked Kak Sue untuk majlis aku bulan Julai ni. Alhamdulillah, 2 tarikh penting aku tu belum di booked oleh sesape lagi.

Semalam masa Kak Sue tanya aku samada aku ni dah konpem ke nak amek dia untuk majlis aku, dengan konfiden nya aku cakap 'ye Kak Sue, saya memang konpem!' dengan bersaksikan BFF aku si Tqah yang suka menyebuk ni (beb, thanks a lot teman/ menyebuk sekali ngan aku aku malam tadi okeh? I am very much delighted kalo ditemani BFF bab-bab macam ni. hehe).

Nak kata Kak Sue nye perkhidmatan ni mahal... agak la jugak. Sebabnya tambah ngan buat baju sanding baru just for me with design yang aku sendiri nak, berbaloi la jugak. Dekat ngan umah aku, dekat la jugak. Tak mau cari yang jauh sampai ke Shah Alam or Klang sana sebab nak harga murah or whatsoever (tak kira duit minyak ke? sama je pon lebih kurang kalo dah tambah tolak). Ape-ape, senang je nak deal ngan Kak Sue, bila dah dekat ni.

Ntahlah, bila bab memilih benda yang berkaitan ngan aku, especially my own big day; personaliti Choleric aku akan kuar. Kalo itu yang aku nak, itu lah. Takkan ada choice lain. Kalo aku tak dapat, aku akan cuba sampai dapat. Bagi setengah orang, berserabut nak melayan perangai macam aku ni. But, kita punyai personaliti yang berlainan, unique on our own way. So, terima je lah kan? Sorry Ayang... hehe ;P Can't help it lah...

Ape orang kata, citarasa berbeza; walaupun rambut sama hitam, hati lain-lain kan?

p/s: Sekarang ni, aku dah ada mix personalities. Dari personaliti Sanguine yang tak pernah ada, tetibe keluar dah...

2 comments:

f@nna said...

ehehe bestnye nanie!! kejap je rasa masa berjalan kan sekarang hehe..all da best with your preparation ok ;P

elanie*Q said...

tq f@nna! ;)) yep, mmg sekejap je rasa. dlm reminder hp ni selang 10hari nanie buat reminder. biar kejang urat tgk reminder tiap2 hari. hahaha ;D