Sunday, April 11, 2010

one day before...

...EXAM.

Jumaat lepas aku memang plan nak pi cari jalan untuk ke MARDI, Serdang since pusat exam aku kat situ. Ye la, aku budak UiTM, budak UKM, so nak ke UPM tu tau cuma area exam je tak tau.

Plan awal nak pi ronda pagi tapi pagi tu jadual hectic sungguh. Mana nak baca nota-nota exam lagi, dengan Ibu mintak tolong pi kedai la, amek Ellie kat sekolah lagi... so, tertangguh. Plan aku dah kena anjak ke petang.

Kul 12tghari camtu tetibe buah hati aku mesej tanya aku dah pi ronda cari tempat exam ke belum. Aku cakap la belum sebab tak sempat lagi nak pi ronda, keje aku banyak and aku inform ke dia yang aku nak ronda petang tu dalam lepas Zuhur.

Tetibe dia tanya samada nak dia teman aku pi cari tempat exam ke tak! Weh, of course la nak kot?? Hahahaha ;D

So, petang Jumaat tu instead of ronda cari tempat exam - balik (Plan A) ; kitorang pi ronda cari tempat exam - dating kat Tasik Perdana - pi makan aiskrim kat Jusco AU2 (time-time hujan makan aiskrim) - and pi dinner kat Kg. Baru (itu Plan B)! Konon-konon kalo ikut plan A (tak termasuk buah hati aku), balik dari ronda tu sempat lagi nak baca nota. Bila plan A berubah ke plan B, sempat je belek nota kejap masa dating kat Tasik Perdana tu. Asyik kena kacau je ngan buah hati. Lagipun takde maknenyerrrr nak baca nota time dating ni. hihihihi :)

Balik malam pon dah penat, last-last baru baca 2-3 helai nota terus tertido. Hehe ;P

p/s: Penat weh tetibe kena baca nota semula... otak dah berkarat ;P

No comments: