Thursday, April 8, 2010

demam

Arghhhh... aku demam!

Ni bukan setakat demam biasa. Aku jarang demam ok tapi salu selsema (mintak dijauhkan dari H1N1 tu Nauzubillah). Selalunya demam selsema yang biasa aku kena, suhu badan aku tak naik. Cuma pening-pening, jadi budak hingusan semula, mata berair macam nak nangis dan muka blurrr je. Huhu...

Sekarang aku tau nape aku stress dua tiga hari ni... sebab Sabtu ni aku ada exam. Yes, EXAM! Waduhhh... memang stressful habis dah ni. Banyak benda nak cramp in dalam kepala otak dari malam ni sampai malam Jumaat. Pagi Sabtu konpem la tak masuk otak dah kalo nak baca pon. Exam start kul 9pagi. Tawakal je yang mampu aku buat. Dah lama tak menulis panjang lebar ni takut ari jemari aku yang cramp masa menulis nanti dan tanda kertas objektif tuh. Muahaha ;D

Cik abang kata jangan risau sebab ramai yang berada di sisi aku. Ye lah, ramai bagi semangat tapi ramai-ramai tu bukan boleh tolong aku jawab exam nanti ye tak? hehe ;P

p/s: InsyaAllah, boleh punya ni Nanie. Jiayou2x!

No comments: