Friday, March 11, 2011

Sambutan ke-78 ATM

Ahad lepas encik hubby bawak aku ke Dataran Merdeka, tengok perarakan Sambutan ATM ke-78. Yippeee!! Siyesly memang penat berdiri ok. Lagi2 ngan kondisi aku ni, kaki memang cepat penat bila diri or jalan lama2. Tapi, sebab aku pon memang minat ashkar2 ni (uniform man looked smart!), layankan jee~

Bukan je sebab abang2 askar ni nampak smart aku suka, tapi sebab everything pon memang smart. From the uniform wise till the gadget + kenderaan yang digunakan. Pergh~~ Sape yang kenal aku memang tau la aku memang suka uniform2 ni since sekolah dulu. Cuma tak suka terlibat je sebab kena kawad. Ahahah ;D Tengok dan terlibat adalah dua benda yang berlainan. Ecehhh~

Perarakan sangat lama. Segala kenderaan dorang bagi keluar kat dataran ni. Walaupon semua nampak cool, tapi terpikir semula, bila la agaknya dorang ni guna segala ni? Hmm...


Pic 1 + 2: perarakan

But, the best part was when the ATM buat aksi2 camni. Ada payung terjun, and ada red warrior yang konon2 nak selamatkan tebusan siap guna the real bomb. Yang red warrior tu sangat2 macam cemas tapi sebab tak nampak, hanya dapat dengar bunyi bom je, pon boleh~ Ngee~~ Somewhat, seeing the ATM's scrambler man bawak motor kesana kesini masa nak selamatkan tebusan tu, wahhh...syiok woo, smart habes! ;D


p/s: Ok, tu je ;) Anyway, baby aku suka bila dia dok kicking2 aku masa tengok pertunjukkan tu. Tapi baby, daddy tak bagi kalo dah besar nanti nak masuk askar la sayang...hee~~

No comments: