Wednesday, July 27, 2011

update dr hospital

aku dh bosan, aku dh bosan, aku dh bosannn..dh mcm Amy Search nyanyi dh ni. Bosan tahap gaban duk kat wad ni. Ada je member tp i'm n0t in the m00d for chit chatting. Sabor je la cik m00d ni. Tp bukan pasal bp naik, xde m00d tau.. Bp alhmdulillah sgt2 n0rmal dr cek pg td smpai ptg ni. Sume x smpai 125/80.

Owh ya, td 1st time kena seluk tau. Uhuu..by malay male doctor. Bukaan 1cm. Doc dh bgtau awal2, if laluan dh bukak 3cm, no need to induce. Tp disebabkan 1cm je, gamaknye konpem induce jugak pg2 es0k.

Perasaan kena seluk? Malu je. X sesakit yg org dok kata maybe sbb aku pn bkn dh bukak smpai 5-6cm dan mengalami contraction yg dh sakit sgt2 tu. Kalo seluk time tu mmg aku rs sakit sgt dh sebab sakit c0ntracti0n cmpur sakit kna seluk. Uhuu..

4 comments:

Mimy Hamid said...

ngeri akak dgr seluk seluk..

elanie*Q said...

haha,tu bru dgr n bc kak mimy. Blum alami sendiri. Alangkn suami sdri pn xpnah seluk kita,inikan plak doktor. Lelaki plak tu.seriau! Nasib bek nanie x TERsepak doktor tu ms dia seluk nanie tau hahaha

Liyana said...

SELUK?masuk tangan kat "bawah" tuh?omaigodddddd "sakitnya" huwaaaaaa!!!Nanie ana doakan semuanya selamat ok?

elanie*Q said...

ana: thanks ana! Ha'ah, SELUK kat bwh tu nak cek bukaan. Mmg seriau ok..huhu