Tuesday, July 26, 2011

entry terharu

Aloloooo... my BFF buat entry untuk saya la. Bukan entry kawen or Anniversary, tapi entry sebab saya nak masuk wad esok. Apekah? heheh ;D

Comel kan?


Cik Liyanaroxx ni memang salu buat entry untuk saya. Setiap kali birthday saya, wedding saya tahun lepas or even entry nak bersalin pon dia rajin nak buat. Saya je yang memang selalu missed buat tu semua untuk dia :( Sorry Ana... Tapi, u are always in my heart, sayang...


Thanks a million for everything! :D


p/s: u much!!

3 comments:

~YUN~ said...

nanie,doc mmg nk induce ke?bukan salu die bg 1 week ke after due date?nanie,jage diri k!pape nti update tau!!xsaba nk tgk baby..insyaAllah semuanya dipermudahkan.. =)

elanie*Q said...

yun: ha'ah la yun, memang kena induce jugak. bila org dh ramai ty, been asking myself the same question, why? rsnyer mungkin sebab BP problem nanie tu kot? ye ar, dh hujung2 pregnancy ni la BP nak naik je setiap kali check up. so maybe sebab risiko tu kot. tu yg tak bleh nak delay lgsung :(

thanks yun, insyaAllah..i'll be updating soon :) huuuu...esok je nih...adehhh~~

Liyana said...

u are always in my heart too nanie!!!

Semoga segalanya dipermudahkan buat nanie ok?my prayer will always for you!!!

Amin~