Wednesday, November 4, 2009

healthy me :)

Aku dah turun 2kg pas mula program HealthPointe tu hari Jumaat lepas. *wink, wink*

Nak sihat tak senang, jadinya hari ni hari terakhir buat Protein Day. Agak-agak turun berapa gram plak? Hmm... bila buat program HP ni, aku kena makan yang aku sendiri tak teringin nak makan sesaje. Contoh macam keju. Keju... ala... yang macam CheeseDale tu? Erk, aku tak makan keju macam tu ok? Melainkan keju dalam pizza, yes, yang itu aku makan. Ni nak kena kunyah yang raw macam tu, adoiyaiii...

Selain tu, tak lama lagi nak kena makan lettuce plak. Memang macam kambing. Dah tengok aTiQue makan ritu. Hehe... tapi hari tu dah try, not bad la. Cuma pahit sket. Alaa...Abaikan je rasa-rasa tu semua...

p/s: ala...tak sempat nak keluarkan ayam dari freezer pagi tadi. Erm...malam ni nak makan ape plak?

No comments: