Saturday, November 14, 2009

baju kurung

Hari Khamis lepas masa aku turun UKM, ada plan sekali nak ke Jabatan Perangkaan Malaysia kat Putrajaya. Memandangkan nak berurusan dengan pihak Government, jadinya aku pon dengan rela hati pakai la baju kurung.

Baju kurung yang aku pakai tu jenis cotton. Bunga kecik-kecik.

Nak tau ape yang Bong cakap bila dia nampak aku pakai baju tu?

'Angah pakai baju kurung cotton ni nampak macam budak baik je, sopan... ayu gitu~'

Owh, selama ni aku tak baik lah??? Haha ;D

Sopan ngan ayu tu aku boleh letak tepi lagi sebab aku tau, aku nak sampai ke tahap sopan lagi ayu tu macam tak kena je ngan aku. Cik Abang aku je yang nampak aku dah bertambah ayu, aku pun tak tau la celah tang mana yang dia nampak ayu tuh.

Tapi, baik?? adoiii... Bong ni ayat tak boleh tahan btullah... mentang-mentang la aku ni memang biasa pakai jeans ngan t-shirt je ;p

p/s: Kena selalu pakai baju kurung lah. owh, no, no... aku takkan pakai hanya untuk sedapkan mata dan hati orang. Biar aku buat ikut kemahuan aku sendiri.

2 comments:

Miss Nadiah Binti Abdul Halim said...

hehe.. sowi angah.. trase ngn bong erk
slma ni x prsan pun..
sowi22 if de tlnjur ckp snjga + xsngaja..
tp mmang nmpak ayu.. so sweet.. ikhlas tau dr bong..hehe

elanie*Q said...

ehh...tak terasa pon. tp komen bong tu lawak ;)

by the way, thanks bong!