Friday, November 6, 2009

pancit!

Owh, since tajuk entry pon pasal pancit, ada kena mengena ngan aku gak.

Tayar kereta pancit, walhal aku nak ke UKM hari ni, trus takde mood. Trus je lepak dirumah...

Selain tu, aku pancit sebab... cirit birit ok??? Nak melabur je hari ni. Perut tak selesa! Adehh~ Kuar masuk tandas. One of the reason jugak nape aku malas nak ke UKM. Sebab takut dok nak cari tandas. Tandas fakulti... euwww~ Not in a million years untuk membuang isi perut di situ ok?

Tapi agak menyesal la sebab tak jumpa ngan penyelia tadi. Huhu... Takpe, janji Rabu minggu depan (11/11/09) aku kena pi hotel yang kat area PWTC tu jumpa ngan penyelia aku untuk bincang ape yang patut. Heee~

Ok la, perut memulas lagi la. Haishhh~

p/s: Overdose lettuce ke nih?? Ikut sukatan dah ;p 'Advisor, ooo advisor~~~'

No comments: