Monday, November 9, 2009

sedih!

Tau tak katne aku sekarang ni?

Aku kat UKM! Aku tido kat sini malam ni. Nak buat analisis ngan Alang dan Bong. Lega bila dah jumpa dorang, dah sama-sama memerah otak pikirkan jalan penyelesaian yang terbaik untuk analisis data aku ni. Takpe, halangan memang tetap ada kalo nak berjaya kan?

Petang tadi dah nak kul 5ptg tetiba kepala otak aku stucked! Jammed kejap bila tengok analisis macam ape ntah. Mesej ngan Alang, tanya itu ini. Last-last terpikir nak jumpa Alang kat UKM. Alang kata datang je lah, Bong pon ada tido kat bilik dia malam ni.

Seriously masa aku duk tunggu Ellie kat sekolah agama dia, aku dah nangis dalam kereta bila terpikirkan analisis aku. Rasa sesak otak. Masa tu pon duk terpikir 'nak datang UKM ke atau tak'.

Last-last dalam 545ptg, aku buat keputusan, 'Ye! Aku nak pi gak UKM, jumpa dak2 ni.'. Bila bagitau Ibu, Ibu kata nak pegi biar pegi awal, jangan lambat-lambat sangat, nanti dah malam. Jadinya, itu ini pas je Solat Maghrib trus aku gerak ke UKM.

So, ni kat bilik Alang, tengah duduk-duduk kat atas lantai sambil mengadap Bab 3 tesis... InsyaAllah siap jugak nanti.

p/s: 'Ya Allah, permudahkanlah urusan aku ini... Amin~'

No comments: