Saturday, November 14, 2009

20/10/09

Wait, wait... no more controversies okeh?

Ni bukan tarikh tunang ke, tarikh kawen ke...

It is just a reminder yang pada tarikh ni aku kena hantar tesis. Ni pun sebenarnya penyelia kesayangan aku tuh dah ganjakkan dari tarikh asal 131009. Tapi itu ini pon, pembentangan viva bergantung kepada betapa cepatnya penyelia aku dapat baca draf aku and betapa banyak nya yang dia akan swuh aku edit lagi. Sebab penyelia aku ni, suka bab-bab tukar menukar benda last minit. Kalo tak, takdelah kitorang salu kena edit je kejenya. Padahal kita dah ikut macam permintaan dia yang awal-awal. Last minit bila dia baca, suka suki dia je kata dia nak yang lain.

So, bare with her je lah for awhile.

Aku dah tak sabar nak habiskan sebenarnya. Tapi tak boleh men buat hentam kromo je. Ni hidup aku, tesis ni. Penentu aku lulus ke tak. Gile kalo dah buat tapi tak lulus? Nauzubillah~

p/s: Mudah-mudahan sukses semuanya.

No comments: